Y. Ünsal And S. Moğol, "Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır?," VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , vol.2, Ankara, Turkey, pp.852-855, 2006
Ünsal, Y. And Moğol, S. 2006. Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır?. VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey), 852-855.
Ünsal, Y., & Moğol, S., (2006). Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır? . VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi (pp.852-855). Ankara, Turkey
Ünsal, YASİN, And Selma Moğol. "Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır?," VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2006
Ünsal, YASİN And Moğol, Selma. "Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır?." VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.852-855, 2006
Ünsal, Y. And Moğol, S. (2006) . "Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır?." VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.852-855.
@conferencepaper{conferencepaper, author={YASİN ÜNSAL And author={Selma Moğol}, title={Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Mezun Oldukları Lise Türünün Problem Çözme Yöntemine Yönelik Tutum ve Değerlendirmelerine Etkisi Var mıdır?}, congress name={VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Alanları Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2006}, pages={852-855} }