M. H. NAZİK And N. ŞANLIER, "Ailelerin Tüketim Davranışlarına Reklamların Etkisinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma," Standart EKonomik ve Teknik Dergi , vol.40, no.476, pp.80-87, 2001
NAZİK, M. H. And ŞANLIER, N. 2001. Ailelerin Tüketim Davranışlarına Reklamların Etkisinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma. Standart EKonomik ve Teknik Dergi , vol.40, no.476 , 80-87.
NAZİK, M. H., & ŞANLIER, N., (2001). Ailelerin Tüketim Davranışlarına Reklamların Etkisinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma. Standart EKonomik ve Teknik Dergi , vol.40, no.476, 80-87.
NAZİK, MAHMUT, And NEVİN ŞANLIER. "Ailelerin Tüketim Davranışlarına Reklamların Etkisinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma," Standart EKonomik ve Teknik Dergi , vol.40, no.476, 80-87, 2001
NAZİK, MAHMUT H. And ŞANLIER, NEVİN. "Ailelerin Tüketim Davranışlarına Reklamların Etkisinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma." Standart EKonomik ve Teknik Dergi , vol.40, no.476, pp.80-87, 2001
NAZİK, M. H. And ŞANLIER, N. (2001) . "Ailelerin Tüketim Davranışlarına Reklamların Etkisinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma." Standart EKonomik ve Teknik Dergi , vol.40, no.476, pp.80-87.
@article{article, author={MAHMUT HAMİL NAZİK And author={NEVİN ŞANLIER}, title={Ailelerin Tüketim Davranışlarına Reklamların Etkisinin Tespiti Üzerine Bir Araştırma}, journal={Standart EKonomik ve Teknik Dergi}, year=2001, pages={80-87} }