S. KÜÇÜKAY And Y. ÜNSAL, "Fizik Eğitiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı ve Tutum Üzerindeki Etkileri," II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, 2015
KÜÇÜKAY, S. And ÜNSAL, Y. 2015. Fizik Eğitiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı ve Tutum Üzerindeki Etkileri. II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey).
KÜÇÜKAY, S., & ÜNSAL, Y., (2015). Fizik Eğitiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı ve Tutum Üzerindeki Etkileri . II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey
KÜÇÜKAY, Sevil, And YASİN ÜNSAL. "Fizik Eğitiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı ve Tutum Üzerindeki Etkileri," II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2015
KÜÇÜKAY, Sevil And ÜNSAL, YASİN. "Fizik Eğitiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı ve Tutum Üzerindeki Etkileri." II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, 2015
KÜÇÜKAY, S. And ÜNSAL, Y. (2015) . "Fizik Eğitiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı ve Tutum Üzerindeki Etkileri." II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Sevil KÜÇÜKAY And author={YASİN ÜNSAL}, title={Fizik Eğitiminde Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Akademik Başarı ve Tutum Üzerindeki Etkileri}, congress name={II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2015}}