N. KALAYCI ATAY, "İlköğretim Okulu Öğrencileri Kötü Yapılandırılmış Problemleri Nasıl Çözüyor?," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.123-147, 2005
KALAYCI ATAY, N. 2005. İlköğretim Okulu Öğrencileri Kötü Yapılandırılmış Problemleri Nasıl Çözüyor?. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1 , 123-147.
KALAYCI ATAY, N., (2005). İlköğretim Okulu Öğrencileri Kötü Yapılandırılmış Problemleri Nasıl Çözüyor?. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, 123-147.
KALAYCI ATAY, NURDAN. "İlköğretim Okulu Öğrencileri Kötü Yapılandırılmış Problemleri Nasıl Çözüyor?," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, 123-147, 2005
KALAYCI ATAY, NURDAN K. . "İlköğretim Okulu Öğrencileri Kötü Yapılandırılmış Problemleri Nasıl Çözüyor?." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.123-147, 2005
KALAYCI ATAY, N. (2005) . "İlköğretim Okulu Öğrencileri Kötü Yapılandırılmış Problemleri Nasıl Çözüyor?." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.123-147.
@article{article, author={NURDAN KALAYCI ATAY}, title={İlköğretim Okulu Öğrencileri Kötü Yapılandırılmış Problemleri Nasıl Çözüyor?}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={123-147} }