İ. ÇETİN, "Türk Edebiyatı- Dil ve Anlatım Derslerinin Bilgisayar Destekli Eğitime Göre Düzenlenmesi," In Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri , Ankara: nobel, 2015, pp.209-229.
ÇETİN, İ. Türk Edebiyatı- Dil ve Anlatım Derslerinin Bilgisayar Destekli Eğitime Göre Düzenlenmesi. 2015. In Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri , nobel, Ankara, 209-229.
ÇETİN, İ., (2015). Türk Edebiyatı- Dil ve Anlatım Derslerinin Bilgisayar Destekli Eğitime Göre Düzenlenmesi. Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri (pp.209-229), Ankara: nobel.
ÇETİN, İSMET. "Türk Edebiyatı- Dil ve Anlatım Derslerinin Bilgisayar Destekli Eğitime Göre Düzenlenmesi." In Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri , 209-229. Ankara: nobel, 2015
ÇETİN, İSMET. "Türk Edebiyatı- Dil ve Anlatım Derslerinin Bilgisayar Destekli Eğitime Göre Düzenlenmesi." Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri , nobel, 2015, pp.209-229.
ÇETİN, İ. (2015) "Türk Edebiyatı- Dil ve Anlatım Derslerinin Bilgisayar Destekli Eğitime Göre Düzenlenmesi", Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri . Ankara: nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={İSMET ÇETİN}, chaptertitle={Türk Edebiyatı- Dil ve Anlatım Derslerinin Bilgisayar Destekli Eğitime Göre Düzenlenmesi}, booktitle={ Dil ve Edebiyat Öğretim Yöntemleri}, publisher={nobel}, city={Ankara},year={2015} }