S. Altunsoy Okvuran And N. Yürük, "Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Basit Elektrik Devreleri Konusundaki Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisinin Epistemolojik İnanç Düzeylerine Göre İncelenmesi," 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Turkey, pp.59, 2023
Altunsoy Okvuran, S. And Yürük, N. 2023. Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Basit Elektrik Devreleri Konusundaki Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisinin Epistemolojik İnanç Düzeylerine Göre İncelenmesi. 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Kars, Turkey), 59.
Altunsoy Okvuran, S., & Yürük, N., (2023). Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Basit Elektrik Devreleri Konusundaki Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisinin Epistemolojik İnanç Düzeylerine Göre İncelenmesi . 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.59). Kars, Turkey
Altunsoy Okvuran, SEDA, And NEJLA YÜRÜK. "Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Basit Elektrik Devreleri Konusundaki Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisinin Epistemolojik İnanç Düzeylerine Göre İncelenmesi," 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Turkey, 2023
Altunsoy Okvuran, SEDA A. And Yürük, NEJLA. "Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Basit Elektrik Devreleri Konusundaki Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisinin Epistemolojik İnanç Düzeylerine Göre İncelenmesi." 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Turkey, pp.59, 2023
Altunsoy Okvuran, S. And Yürük, N. (2023) . "Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Basit Elektrik Devreleri Konusundaki Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisinin Epistemolojik İnanç Düzeylerine Göre İncelenmesi." 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Kars, Turkey, p.59.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SEDA ALTUNSOY OKVURAN And author={NEJLA YÜRÜK}, title={Argümantasyona Dayalı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Basit Elektrik Devreleri Konusundaki Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisinin Epistemolojik İnanç Düzeylerine Göre İncelenmesi}, congress name={15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Kars}, country={Turkey}, year={2023}, pages={59} }