T. Taşkın And S. Moğol, "Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.11, no.1, pp.198-221, 2017
Taşkın, T. And Moğol, S. 2017. Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.11, no.1 , 198-221.
Taşkın, T., & Moğol, S., (2017). Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.11, no.1, 198-221.
Taşkın, TUĞBA, And SELMA MOĞOL. "Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti," Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.11, no.1, 198-221, 2017
Taşkın, TUĞBA And Moğol, SELMA. "Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.11, no.1, pp.198-221, 2017
Taşkın, T. And Moğol, S. (2017) . "Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti." Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , vol.11, no.1, pp.198-221.
@article{article, author={TUĞBA TAŞKIN And author={SELMA MOĞOL}, title={Fizik Eğitiminde Yaratıcı Drama Yöntemine Bir Örnek: Sürtünme Kuvveti}, journal={Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)}, year=2017, pages={198-221} }