T. Taşkın And S. Moğol, "Fizik Konularının Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri," Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.193-210, 2016
Taşkın, T. And Moğol, S. 2016. Fizik Konularının Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3 , 193-210.
Taşkın, T., & Moğol, S., (2016). Fizik Konularının Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, 193-210.
Taşkın, TUĞBA, And SELMA MOĞOL. "Fizik Konularının Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri," Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, 193-210, 2016
Taşkın, TUĞBA And Moğol, SELMA. "Fizik Konularının Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri." Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.193-210, 2016
Taşkın, T. And Moğol, S. (2016) . "Fizik Konularının Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri." Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.193-210.
@article{article, author={TUĞBA TAŞKIN And author={SELMA MOĞOL}, title={Fizik Konularının Öğretiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Dramanın Kullanımına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri}, journal={Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2016, pages={193-210} }