M. Sözbilir Et Al. , "Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik öğretim tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken ilkeler," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
Sözbilir, M. Et Al. 2016. Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik öğretim tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken ilkeler. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey).
Sözbilir, M., Zorluoğlu, S. L., Okçu, B., Kızılaslan, A., Yazıcı, F., Gül, Ş., ... Çakmak, S.(2016). Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik öğretim tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken ilkeler . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey
Sözbilir, Mustafa Et Al. "Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik öğretim tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken ilkeler," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
Sözbilir, Mustafa Et Al. "Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik öğretim tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken ilkeler." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
Sözbilir, M. Et Al. (2016) . "Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik öğretim tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken ilkeler." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Mustafa Sözbilir Et Al. }, title={Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik öğretim tasarımı yapılırken dikkat edilmesi gereken ilkeler}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}}