M. EKER Et Al. , "İstasyon Tekniğine Dayalı Yapılan Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II’nin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Başarısına Etkisi," Turkish Studies - Educational Sciences , vol.15, no.3, pp.1787-1797, 2020
EKER, M. Et Al. 2020. İstasyon Tekniğine Dayalı Yapılan Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II’nin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Başarısına Etkisi. Turkish Studies - Educational Sciences , vol.15, no.3 , 1787-1797.
EKER, M., KİRÇİÇEK, H., & YÜKSEL, İ., (2020). İstasyon Tekniğine Dayalı Yapılan Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II’nin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Başarısına Etkisi. Turkish Studies - Educational Sciences , vol.15, no.3, 1787-1797.
EKER, MERVE, HATİCE KİRÇİÇEK, And İBRAHİM YÜKSEL. "İstasyon Tekniğine Dayalı Yapılan Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II’nin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Başarısına Etkisi," Turkish Studies - Educational Sciences , vol.15, no.3, 1787-1797, 2020
EKER, MERVE Et Al. "İstasyon Tekniğine Dayalı Yapılan Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II’nin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Başarısına Etkisi." Turkish Studies - Educational Sciences , vol.15, no.3, pp.1787-1797, 2020
EKER, M. KİRÇİÇEK, H. And YÜKSEL, İ. (2020) . "İstasyon Tekniğine Dayalı Yapılan Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II’nin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Başarısına Etkisi." Turkish Studies - Educational Sciences , vol.15, no.3, pp.1787-1797.
@article{article, author={MERVE EKER Et Al. }, title={İstasyon Tekniğine Dayalı Yapılan Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II’nin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ders Başarısına Etkisi}, journal={Turkish Studies - Educational Sciences}, year=2020, pages={1787-1797} }