P. BİLASA And M. TAŞPINAR, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA İLİŞKİN BİLİŞSELFARKINDALIK DÜZEYLERİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)," Educational Sciences , vol.11, no.2, pp.61-81, 2016
BİLASA, P. And TAŞPINAR, M. 2016. ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA İLİŞKİN BİLİŞSELFARKINDALIK DÜZEYLERİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). Educational Sciences , vol.11, no.2 , 61-81.
BİLASA, P., & TAŞPINAR, M., (2016). ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA İLİŞKİN BİLİŞSELFARKINDALIK DÜZEYLERİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ). Educational Sciences , vol.11, no.2, 61-81.
BİLASA, PINAR, And MEHMET TAŞPINAR. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA İLİŞKİN BİLİŞSELFARKINDALIK DÜZEYLERİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)," Educational Sciences , vol.11, no.2, 61-81, 2016
BİLASA, PINAR And TAŞPINAR, MEHMET. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA İLİŞKİN BİLİŞSELFARKINDALIK DÜZEYLERİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)." Educational Sciences , vol.11, no.2, pp.61-81, 2016
BİLASA, P. And TAŞPINAR, M. (2016) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA İLİŞKİN BİLİŞSELFARKINDALIK DÜZEYLERİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)." Educational Sciences , vol.11, no.2, pp.61-81.
@article{article, author={PINAR BİLASA And author={MEHMET TAŞPINAR}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME KURAMINA İLİŞKİN BİLİŞSELFARKINDALIK DÜZEYLERİ (GAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)}, journal={Educational Sciences}, year=2016, pages={61-81} }