E. Eroğlu And H. İ. Yıldırım, "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi," Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.42-68, 2020
Eroğlu, E. And Yıldırım, H. İ. 2020. Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1 , 42-68.
Eroğlu, E., & Yıldırım, H. İ., (2020). Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, 42-68.
Eroğlu, Esra, And HALİL İBRAHİM YILDIRIM. "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi," Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, 42-68, 2020
Eroğlu, Esra And Yıldırım, HALİL İ. . "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi." Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.42-68, 2020
Eroğlu, E. And Yıldırım, H. İ. (2020) . "Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi." Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.42-68.
@article{article, author={Esra Eroğlu And author={HALİL İBRAHİM YILDIRIM}, title={Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6.Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi}, journal={Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2020, pages={42-68} }