Ç. Aykut, "Otistik Çocukların Derse Dikkat Sürelerini Artırmada Şekil Vermenin Etkililiği," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.13-27, 2000
Aykut, Ç. 2000. Otistik Çocukların Derse Dikkat Sürelerini Artırmada Şekil Vermenin Etkililiği. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2 , 13-27.
Aykut, Ç., (2000). Otistik Çocukların Derse Dikkat Sürelerini Artırmada Şekil Vermenin Etkililiği. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, 13-27.
Aykut, ÇIĞIL. "Otistik Çocukların Derse Dikkat Sürelerini Artırmada Şekil Vermenin Etkililiği," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, 13-27, 2000
Aykut, ÇIĞIL. "Otistik Çocukların Derse Dikkat Sürelerini Artırmada Şekil Vermenin Etkililiği." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.13-27, 2000
Aykut, Ç. (2000) . "Otistik Çocukların Derse Dikkat Sürelerini Artırmada Şekil Vermenin Etkililiği." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.13-27.
@article{article, author={ÇIĞIL AYKUT}, title={Otistik Çocukların Derse Dikkat Sürelerini Artırmada Şekil Vermenin Etkililiği}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2000, pages={13-27} }