C. DÖNMEZ Et Al. , "Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.437-462, 2007
DÖNMEZ, C. Et Al. 2007. Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3 , 437-462.
DÖNMEZ, C., YAZICI, K., & SABANCI, O., (2007). Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, 437-462.
DÖNMEZ, CENGİZ, KUBİLAY YAZICI, And OSMAN SABANCI. "Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, 437-462, 2007
DÖNMEZ, CENGİZ Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.437-462, 2007
DÖNMEZ, C. YAZICI, K. And SABANCI, O. (2007) . "Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.3, pp.437-462.
@article{article, author={CENGİZ DÖNMEZ Et Al. }, title={Sosyal Bilgiler Dersinde Grafik Düzenleyicilerin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Bilgiyi Elde Etmelerine Etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2007, pages={437-462} }