F. Şahin Et Al. , "The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018) , Antalya, Turkey, 2018
Şahin, F. Et Al. 2018. The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki). 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018) , (Antalya, Turkey).
Şahin, F., Yenel, K., & Cemaloğlu, N., (2018). The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki) . 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Turkey
Şahin, FATİH, KÜBRA YENEL, And NECATİ CEMALOĞLU. "The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018), Antalya, Turkey, 2018
Şahin, FATİH Et Al. "The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018) , Antalya, Turkey, 2018
Şahin, F. Yenel, K. And Cemaloğlu, N. (2018) . "The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018) , Antalya, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATİH ŞAHİN Et Al. }, title={The Relationship Between School Climate in Secondary Education Institutions with Self-Efficacy Perceptions and Self-Handicapping Behaviours of Last Grade Students in Secondary Schools (Ortaöğretim Kurumlarında Okul İklimi ile Bu Kurumlardaki Son Sınıf Öğrencilerinin Öz Yeterlik Algıları ve Kendini Engelleme Davranışları Arasındaki İlişki)}, congress name={27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi’xxne (ICES UEBK 2018)}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}}