T. Türk And S. Yetim, "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , no.11, pp.241-279, 2020
Türk, T. And Yetim, S. 2020. Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , no.11 , 241-279.
Türk, T., & Yetim, S., (2020). Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , no.11, 241-279.
Türk, TUĞBA, And SEBAHAT YETİM. "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , no.11, 241-279, 2020
Türk, TUĞBA T. And Yetim, SEBAHAT. "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , no.11, pp.241-279, 2020
Türk, T. And Yetim, S. (2020) . "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , no.11, pp.241-279.
@article{article, author={TUĞBA TÜRK BALLI And author={SEBAHAT YETİM}, title={Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education }, year=2020, pages={241-279} }