K. N. Yaşa And M. Kale, "Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.1-8, 2023
Yaşa, K. N. And Kale, M. 2023. Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1 , 1-8.
Yaşa, K. N., & Kale, M., (2023). Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, 1-8.
Yaşa, Kübra, And MUSTAFA KALE. "Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki," Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, 1-8, 2023
Yaşa, Kübra N. And Kale, MUSTAFA. "Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.1-8, 2023
Yaşa, K. N. And Kale, M. (2023) . "Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki." Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.25, no.1, pp.1-8.
@article{article, author={Kübra Nur Yaşa And author={MUSTAFA KALE}, title={Matematik Derslerinin Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamlarında Yapılması ile Öğrencilerin Akademik Başarıları Arasındaki İlişki}, journal={Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={1-8} }