H. SUNGUR And M. KÖSE, "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet Ve Sını," Journal of Turkish Studies , vol.11, pp.739, 2016
SUNGUR, H. And KÖSE, M. 2016. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet Ve Sını. Journal of Turkish Studies , vol.11 , 739.
SUNGUR, H., & KÖSE, M., (2016). Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet Ve Sını. Journal of Turkish Studies , vol.11, 739.
SUNGUR, HASAN, And MELİHA KÖSE. "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet Ve Sını," Journal of Turkish Studies , vol.11, 739, 2016
SUNGUR, HASAN And KÖSE, MELİHA. "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet Ve Sını." Journal of Turkish Studies , vol.11, pp.739, 2016
SUNGUR, H. And KÖSE, M. (2016) . "Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet Ve Sını." Journal of Turkish Studies , vol.11, p.739.
@article{article, author={HASAN SUNGUR And author={MELİHA KÖSE}, title={Üstün Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine Yönelik Tutumlarının Cinsiyet Ve Sını}, journal={Journal of Turkish Studies}, year=2016, pages={739} }