H. N. Şenyapar, "Üretken Yapay Zekâ ve Pazarlama Stratejileri: SWOT Analizi Perspektifi," R&S - Research Studies Anatolia Journal , vol.7, no.1, pp.72-96, 2024
Şenyapar, H. N. 2024. Üretken Yapay Zekâ ve Pazarlama Stratejileri: SWOT Analizi Perspektifi. R&S - Research Studies Anatolia Journal , vol.7, no.1 , 72-96.
Şenyapar, H. N., (2024). Üretken Yapay Zekâ ve Pazarlama Stratejileri: SWOT Analizi Perspektifi. R&S - Research Studies Anatolia Journal , vol.7, no.1, 72-96.
Şenyapar, HAFİZE. "Üretken Yapay Zekâ ve Pazarlama Stratejileri: SWOT Analizi Perspektifi," R&S - Research Studies Anatolia Journal , vol.7, no.1, 72-96, 2024
Şenyapar, HAFİZE N. . "Üretken Yapay Zekâ ve Pazarlama Stratejileri: SWOT Analizi Perspektifi." R&S - Research Studies Anatolia Journal , vol.7, no.1, pp.72-96, 2024
Şenyapar, H. N. (2024) . "Üretken Yapay Zekâ ve Pazarlama Stratejileri: SWOT Analizi Perspektifi." R&S - Research Studies Anatolia Journal , vol.7, no.1, pp.72-96.
@article{article, author={HAFİZE NURGÜL DURMUŞ ŞENYAPAR}, title={Üretken Yapay Zekâ ve Pazarlama Stratejileri: SWOT Analizi Perspektifi}, journal={R&S - Research Studies Anatolia Journal}, year=2024, pages={72-96} }