H. Aykurt And M. Akpınar, "Perde, Figür ve Makam Nağmesi Temelli Öğretim Yönteminin Bağlama İcrasında Müzikal Bütünlüğe Etkisi," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.18, no.4, pp.1193-1213, 2023
Aykurt, H. And Akpınar, M. 2023. Perde, Figür ve Makam Nağmesi Temelli Öğretim Yönteminin Bağlama İcrasında Müzikal Bütünlüğe Etkisi. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.18, no.4 , 1193-1213.
Aykurt, H., & Akpınar, M., (2023). Perde, Figür ve Makam Nağmesi Temelli Öğretim Yönteminin Bağlama İcrasında Müzikal Bütünlüğe Etkisi. TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.18, no.4, 1193-1213.
Aykurt, Hakan, And MEHMET AKPINAR. "Perde, Figür ve Makam Nağmesi Temelli Öğretim Yönteminin Bağlama İcrasında Müzikal Bütünlüğe Etkisi," TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.18, no.4, 1193-1213, 2023
Aykurt, Hakan And Akpınar, MEHMET. "Perde, Figür ve Makam Nağmesi Temelli Öğretim Yönteminin Bağlama İcrasında Müzikal Bütünlüğe Etkisi." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.18, no.4, pp.1193-1213, 2023
Aykurt, H. And Akpınar, M. (2023) . "Perde, Figür ve Makam Nağmesi Temelli Öğretim Yönteminin Bağlama İcrasında Müzikal Bütünlüğe Etkisi." TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , vol.18, no.4, pp.1193-1213.
@article{article, author={Hakan Aykurt And author={MEHMET AKPINAR}, title={Perde, Figür ve Makam Nağmesi Temelli Öğretim Yönteminin Bağlama İcrasında Müzikal Bütünlüğe Etkisi}, journal={TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES}, year=2023, pages={1193-1213} }