M. Karaağaçlı, "Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulama Süreçlerindeki Özdeğerlendirme Algıları “Gagne’nin Öğretim Etkinlikleri Modelli Bir Betimleme”," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.28, no.1, pp.319-334, 2024
Karaağaçlı, M. 2024. Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulama Süreçlerindeki Özdeğerlendirme Algıları “Gagne’nin Öğretim Etkinlikleri Modelli Bir Betimleme”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.28, no.1 , 319-334.
Karaağaçlı, M., (2024). Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulama Süreçlerindeki Özdeğerlendirme Algıları “Gagne’nin Öğretim Etkinlikleri Modelli Bir Betimleme”. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.28, no.1, 319-334.
Karaağaçlı, MUSTAFA. "Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulama Süreçlerindeki Özdeğerlendirme Algıları “Gagne’nin Öğretim Etkinlikleri Modelli Bir Betimleme”," Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.28, no.1, 319-334, 2024
Karaağaçlı, MUSTAFA. "Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulama Süreçlerindeki Özdeğerlendirme Algıları “Gagne’nin Öğretim Etkinlikleri Modelli Bir Betimleme”." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.28, no.1, pp.319-334, 2024
Karaağaçlı, M. (2024) . "Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulama Süreçlerindeki Özdeğerlendirme Algıları “Gagne’nin Öğretim Etkinlikleri Modelli Bir Betimleme”." Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.28, no.1, pp.319-334.
@article{article, author={MUSTAFA KARAAĞAÇLI}, title={Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulama Süreçlerindeki Özdeğerlendirme Algıları “Gagne’nin Öğretim Etkinlikleri Modelli Bir Betimleme”}, journal={Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2024, pages={319-334} }