N. ERDAMAR And H. AKKUŞ, "İşbirlikli öğrenme yönteminin 11. Sınıf öğrencilerinin atomun yapısı ve atom modelleri konusundaki kavramsal başarılarına etkisi,," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
ERDAMAR, N. And AKKUŞ, H. 2016. İşbirlikli öğrenme yönteminin 11. Sınıf öğrencilerinin atomun yapısı ve atom modelleri konusundaki kavramsal başarılarına etkisi,. 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey).
ERDAMAR, N., & AKKUŞ, H., (2016). İşbirlikli öğrenme yönteminin 11. Sınıf öğrencilerinin atomun yapısı ve atom modelleri konusundaki kavramsal başarılarına etkisi, . 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey
ERDAMAR, NAZAN, And HÜSEYİN AKKUŞ. "İşbirlikli öğrenme yönteminin 11. Sınıf öğrencilerinin atomun yapısı ve atom modelleri konusundaki kavramsal başarılarına etkisi,," 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
ERDAMAR, NAZAN And AKKUŞ, HÜSEYİN. "İşbirlikli öğrenme yönteminin 11. Sınıf öğrencilerinin atomun yapısı ve atom modelleri konusundaki kavramsal başarılarına etkisi,." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, 2016
ERDAMAR, N. And AKKUŞ, H. (2016) . "İşbirlikli öğrenme yönteminin 11. Sınıf öğrencilerinin atomun yapısı ve atom modelleri konusundaki kavramsal başarılarına etkisi,." 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NAZAN ERDAMAR And author={HÜSEYİN AKKUŞ}, title={İşbirlikli öğrenme yönteminin 11. Sınıf öğrencilerinin atomun yapısı ve atom modelleri konusundaki kavramsal başarılarına etkisi,}, congress name={12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}}