Citation Formats
Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Uluay And A. Doğan, "Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri," International Teacher Education Conference , Moscow, Russia, pp.1-2, 2015

Uluay, G. And Doğan, A. 2015. Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri. International Teacher Education Conference , (Moscow, Russia), 1-2.

Uluay, G., & Doğan, A., (2015). Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri . International Teacher Education Conference (pp.1-2). Moscow, Russia

Uluay, Gülşah, And ALEV ÇETİN. "Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri," International Teacher Education Conference, Moscow, Russia, 2015

Uluay, Gülşah And Doğan, ALEV. "Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri." International Teacher Education Conference , Moscow, Russia, pp.1-2, 2015

Uluay, G. And Doğan, A. (2015) . "Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri." International Teacher Education Conference , Moscow, Russia, pp.1-2.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Gülşah Uluay And author={ALEV ÇETİN}, title={Teknolojinin Öğretim sürecine Entegrasyonuna örnek Uygulama Fen eğitimindeb Dijital Oyun tasarımı ve Fen Bilgisi öğretmeb adaylarının Görüşleri}, congress name={International Teacher Education Conference}, city={Moscow}, country={Russia}, year={2015}, pages={1-2} }