Ş. ARSLANHAN And M. A. SÖZER, "FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI," Journal of International Social Research , vol.13, no.69, pp.856-867, 2020
ARSLANHAN, Ş. And SÖZER, M. A. 2020. FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI. Journal of International Social Research , vol.13, no.69 , 856-867.
ARSLANHAN, Ş., & SÖZER, M. A., (2020). FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI. Journal of International Social Research , vol.13, no.69, 856-867.
ARSLANHAN, ŞEHİDE, And MEHMET AKİF SÖZER. "FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI," Journal of International Social Research , vol.13, no.69, 856-867, 2020
ARSLANHAN, ŞEHİDE And SÖZER, MEHMET A. . "FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI." Journal of International Social Research , vol.13, no.69, pp.856-867, 2020
ARSLANHAN, Ş. And SÖZER, M. A. (2020) . "FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI." Journal of International Social Research , vol.13, no.69, pp.856-867.
@article{article, author={ŞEHİDE ARSLANHAN And author={MEHMET AKİF SÖZER}, title={FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI}, journal={Journal of International Social Research}, year=2020, pages={856-867} }