H. TÜMAY And F. KÖSEOĞLU, "Tuz Suda Çözündüğünde Ne Olur Öğretmen Adaylarına Kimya Tarihinden Örneklerle Bilimsel Bilginin Yapılandırılmasında Argümantasyonun Rolünün Kavratılması," I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.117-118, 2007
TÜMAY, H. And KÖSEOĞLU, F. 2007. Tuz Suda Çözündüğünde Ne Olur Öğretmen Adaylarına Kimya Tarihinden Örneklerle Bilimsel Bilginin Yapılandırılmasında Argümantasyonun Rolünün Kavratılması. I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (İstanbul, Turkey), 117-118.
TÜMAY, H., & KÖSEOĞLU, F., (2007). Tuz Suda Çözündüğünde Ne Olur Öğretmen Adaylarına Kimya Tarihinden Örneklerle Bilimsel Bilginin Yapılandırılmasında Argümantasyonun Rolünün Kavratılması . I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (pp.117-118). İstanbul, Turkey
TÜMAY, HALİL, And FİTNAT KÖSEOĞLU. "Tuz Suda Çözündüğünde Ne Olur Öğretmen Adaylarına Kimya Tarihinden Örneklerle Bilimsel Bilginin Yapılandırılmasında Argümantasyonun Rolünün Kavratılması," I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 2007
TÜMAY, HALİL And KÖSEOĞLU, FİTNAT. "Tuz Suda Çözündüğünde Ne Olur Öğretmen Adaylarına Kimya Tarihinden Örneklerle Bilimsel Bilginin Yapılandırılmasında Argümantasyonun Rolünün Kavratılması." I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.117-118, 2007
TÜMAY, H. And KÖSEOĞLU, F. (2007) . "Tuz Suda Çözündüğünde Ne Olur Öğretmen Adaylarına Kimya Tarihinden Örneklerle Bilimsel Bilginin Yapılandırılmasında Argümantasyonun Rolünün Kavratılması." I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.117-118.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HALİL TÜMAY And author={FİTNAT KÖSEOĞLU}, title={Tuz Suda Çözündüğünde Ne Olur Öğretmen Adaylarına Kimya Tarihinden Örneklerle Bilimsel Bilginin Yapılandırılmasında Argümantasyonun Rolünün Kavratılması}, congress name={I. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2007}, pages={117-118} }