A. IŞIK And K. ASLAN, "İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.4, pp.1789-1799, 2020
IŞIK, A. And ASLAN, K. 2020. İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.4 , 1789-1799.
IŞIK, A., & ASLAN, K., (2020). İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.4, 1789-1799.
IŞIK, AHMET, And KAMER ASLAN. "İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.4, 1789-1799, 2020
IŞIK, AHMET And ASLAN, KAMER. "İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.4, pp.1789-1799, 2020
IŞIK, A. And ASLAN, K. (2020) . "İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.28, no.4, pp.1789-1799.
@article{article, author={AHMET IŞIK And author={KAMER ASLAN}, title={İlköğretim Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin Tanım ve Yakınsaklık Kriterlerini Kullanabilme Becerileri}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={1789-1799} }