S. ATEŞ And H. AKYOL, "Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, pp.268-300, 2013
ATEŞ, S. And AKYOL, H. 2013. Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3 , 268-300.
ATEŞ, S., & AKYOL, H., (2013). Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, 268-300.
ATEŞ, SEYİT, And HAYATİ AKYOL. "Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, 268-300, 2013
ATEŞ, SEYİT And AKYOL, HAYATİ. "Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, pp.268-300, 2013
ATEŞ, S. And AKYOL, H. (2013) . "Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.11, no.3, pp.268-300.
@article{article, author={SEYİT ATEŞ And author={HAYATİ AKYOL}, title={Türkçe Dersi Öğrenme Öğretme Sürecinin Anlama Öğretimi Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2013, pages={268-300} }