s. can And G. GÜLTEKİN AKDUMAN, "Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitim Programının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı ve Matematik Becerilerine Etkisinin İncelenmesi," The Journal of International Education Science , vol.34, pp.220-243, 2023
can, s. And GÜLTEKİN AKDUMAN, G. 2023. Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitim Programının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı ve Matematik Becerilerine Etkisinin İncelenmesi. The Journal of International Education Science , vol.34 , 220-243.
can, s., & GÜLTEKİN AKDUMAN, G., (2023). Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitim Programının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı ve Matematik Becerilerine Etkisinin İncelenmesi. The Journal of International Education Science , vol.34, 220-243.
can, selda, And GÜLÜMSER GÜLTEKİN AKDUMAN. "Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitim Programının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı ve Matematik Becerilerine Etkisinin İncelenmesi," The Journal of International Education Science , vol.34, 220-243, 2023
can, selda And GÜLTEKİN AKDUMAN, GÜLÜMSER G. . "Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitim Programının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı ve Matematik Becerilerine Etkisinin İncelenmesi." The Journal of International Education Science , vol.34, pp.220-243, 2023
can, s. And GÜLTEKİN AKDUMAN, G. (2023) . "Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitim Programının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı ve Matematik Becerilerine Etkisinin İncelenmesi." The Journal of International Education Science , vol.34, pp.220-243.
@article{article, author={selda can And author={GÜLÜMSER GÜLTEKİN AKDUMAN}, title={Proje Yaklaşımına Dayalı Eğitim Programının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Görsel Algı ve Matematik Becerilerine Etkisinin İncelenmesi}, journal={The Journal of International Education Science}, year=2023, pages={220-243} }