H. Tezcan Et Al. , "Madde ve Özellikleri Konusunun Kavratılmasında Kavram Haritaları Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi Effect on Student Success of Concept Mapping Support Teaching of Matter and Its Properties," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.1, pp.321-338, 2011
Tezcan, H. Et Al. 2011. Madde ve Özellikleri Konusunun Kavratılmasında Kavram Haritaları Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi Effect on Student Success of Concept Mapping Support Teaching of Matter and Its Properties. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.1 , 321-338.
Tezcan, H., Karakuzu, Z., & EKMEKCİ, G., (2011). Madde ve Özellikleri Konusunun Kavratılmasında Kavram Haritaları Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi Effect on Student Success of Concept Mapping Support Teaching of Matter and Its Properties. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.1, 321-338.
Tezcan, Habibe, Zehra Karakuzu, And GÜLER EKMEKCİ. "Madde ve Özellikleri Konusunun Kavratılmasında Kavram Haritaları Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi Effect on Student Success of Concept Mapping Support Teaching of Matter and Its Properties," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.1, 321-338, 2011
Tezcan, Habibe Et Al. "Madde ve Özellikleri Konusunun Kavratılmasında Kavram Haritaları Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi Effect on Student Success of Concept Mapping Support Teaching of Matter and Its Properties." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.1, pp.321-338, 2011
Tezcan, H. Karakuzu, Z. And EKMEKCİ, G. (2011) . "Madde ve Özellikleri Konusunun Kavratılmasında Kavram Haritaları Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi Effect on Student Success of Concept Mapping Support Teaching of Matter and Its Properties." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.31, no.1, pp.321-338.
@article{article, author={Habibe Tezcan Et Al. }, title={Madde ve Özellikleri Konusunun Kavratılmasında Kavram Haritaları Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi Effect on Student Success of Concept Mapping Support Teaching of Matter and Its Properties}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi,}, year=2011, pages={321-338} }