Citation Formats
Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modellerinin Dayandıgı Temel Yaklasımlar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. Aksoy, "Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modellerinin Dayandıgı Temel Yaklasımlar," KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.25, no.25, pp.9-20, 2001

Aksoy, N. 2001. Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modellerinin Dayandıgı Temel Yaklasımlar. KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.25, no.25 , 9-20.

Aksoy, N., (2001). Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modellerinin Dayandıgı Temel Yaklasımlar. KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.25, no.25, 9-20.

Aksoy, NACİYE. "Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modellerinin Dayandıgı Temel Yaklasımlar," KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.25, no.25, 9-20, 2001

Aksoy, NACİYE. "Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modellerinin Dayandıgı Temel Yaklasımlar." KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.25, no.25, pp.9-20, 2001

Aksoy, N. (2001) . "Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modellerinin Dayandıgı Temel Yaklasımlar." KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE , vol.25, no.25, pp.9-20.

@article{article, author={NACİYE AKSOY}, title={Sınıf Yönetimi ve Disiplin Modellerinin Dayandıgı Temel Yaklasımlar}, journal={KURAM VE UYGULAMADA E?ITIM YÖNETIMI / EDUCATIONAL MANAGEMENT: THEORY & PRACTICE}, year=2001, pages={9-20} }