N. TUNCER And N. AVCI, "Classroom strategies promoting the development of preschoolers’ executive functions (A qualitative analysis) Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin gelişimini destekleyen sınıf stratejileri (Nitel bir analiz).," İJOESS INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SICIENCES , vol.9, no.32, pp.1224-1283, 2018
TUNCER, N. And AVCI, N. 2018. Classroom strategies promoting the development of preschoolers’ executive functions (A qualitative analysis) Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin gelişimini destekleyen sınıf stratejileri (Nitel bir analiz).. İJOESS INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SICIENCES , vol.9, no.32 , 1224-1283.
TUNCER, N., & AVCI, N., (2018). Classroom strategies promoting the development of preschoolers’ executive functions (A qualitative analysis) Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin gelişimini destekleyen sınıf stratejileri (Nitel bir analiz).. İJOESS INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SICIENCES , vol.9, no.32, 1224-1283.
TUNCER, NURAN, And NESLİHAN AVCI. "Classroom strategies promoting the development of preschoolers’ executive functions (A qualitative analysis) Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin gelişimini destekleyen sınıf stratejileri (Nitel bir analiz).," İJOESS INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SICIENCES , vol.9, no.32, 1224-1283, 2018
TUNCER, NURAN And AVCI, NESLİHAN. "Classroom strategies promoting the development of preschoolers’ executive functions (A qualitative analysis) Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin gelişimini destekleyen sınıf stratejileri (Nitel bir analiz).." İJOESS INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SICIENCES , vol.9, no.32, pp.1224-1283, 2018
TUNCER, N. And AVCI, N. (2018) . "Classroom strategies promoting the development of preschoolers’ executive functions (A qualitative analysis) Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin gelişimini destekleyen sınıf stratejileri (Nitel bir analiz).." İJOESS INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SICIENCES , vol.9, no.32, pp.1224-1283.
@article{article, author={NURAN TUNCER And author={NESLİHAN AVCI}, title={Classroom strategies promoting the development of preschoolers’ executive functions (A qualitative analysis) Okul öncesi dönem çocuklarının yürütücü işlev becerilerinin gelişimini destekleyen sınıf stratejileri (Nitel bir analiz).}, journal={İJOESS INTERNATİONAL JOURNAL OF EURASIA SOCIAL SICIENCES}, year=2018, pages={1224-1283} }