B. ARSLANTEKİN, "Görme yetersizliği olan çocukta doğrudan öğretim modeline göre akademik kavram ve beceriler," Görme Rehabilitasyonunda Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu , Turkey, 2015
ARSLANTEKİN, B. 2015. Görme yetersizliği olan çocukta doğrudan öğretim modeline göre akademik kavram ve beceriler. Görme Rehabilitasyonunda Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu , (Turkey).
ARSLANTEKİN, B., (2015). Görme yetersizliği olan çocukta doğrudan öğretim modeline göre akademik kavram ve beceriler . Görme Rehabilitasyonunda Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu, Turkey
ARSLANTEKİN, BANU. "Görme yetersizliği olan çocukta doğrudan öğretim modeline göre akademik kavram ve beceriler," Görme Rehabilitasyonunda Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu, Turkey, 2015
ARSLANTEKİN, BANU. "Görme yetersizliği olan çocukta doğrudan öğretim modeline göre akademik kavram ve beceriler." Görme Rehabilitasyonunda Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu , Turkey, 2015
ARSLANTEKİN, B. (2015) . "Görme yetersizliği olan çocukta doğrudan öğretim modeline göre akademik kavram ve beceriler." Görme Rehabilitasyonunda Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BANU ALTUNAY}, title={Görme yetersizliği olan çocukta doğrudan öğretim modeline göre akademik kavram ve beceriler}, congress name={Görme Rehabilitasyonunda Güncel Yaklaşımlar Sempozyumu}, city={}, country={Turkey}, year={2015}}