F. KÖSEOĞLU Et Al. , "8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni," XII. Eğitim Bilimleri Kongresi , vol.3, Turkey, pp.1637, 2003
KÖSEOĞLU, F. Et Al. 2003. 8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni. XII. Eğitim Bilimleri Kongresi , (Turkey), 1637.
KÖSEOĞLU, F., KAVAK, N., BAYIR, E., & TÜMAY, H., (2003). 8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni . XII. Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.1637). , Turkey
KÖSEOĞLU, FİTNAT Et Al. "8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni," XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 2003
KÖSEOĞLU, FİTNAT Et Al. "8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni." XII. Eğitim Bilimleri Kongresi , Turkey, pp.1637, 2003
KÖSEOĞLU, F. Et Al. (2003) . "8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni." XII. Eğitim Bilimleri Kongresi , Turkey, p.1637.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FİTNAT KÖSEOĞLU Et Al. }, title={8 Sınıf Fen Bilgisi Ders Kitabının Öğretim Yöntemi Açısından İncelenmesi ve Örnek Bir Kavramsal Değişim Metni}, congress name={XII. Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2003}, pages={1637} }