S. TUFAN Et Al. , "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği," II International Academic Research Congress , Antalya/Alanya, Turkey, pp.267, 2017
TUFAN, S. Et Al. 2017. Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği. II International Academic Research Congress , (Antalya/Alanya, Turkey), 267.
TUFAN, S., TİRYAKİ, D., & ARSLANTEKİN, B., (2017). Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği . II International Academic Research Congress (pp.267). Antalya/Alanya, Turkey
TUFAN, SELMA, DEMET TİRYAKİ, And BANU ALTUNAY. "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği," II International Academic Research Congress, Antalya/Alanya, Turkey, 2017
TUFAN, SELMA Et Al. "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği." II International Academic Research Congress , Antalya/Alanya, Turkey, pp.267, 2017
TUFAN, S. TİRYAKİ, D. And ARSLANTEKİN, B. (2017) . "Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği." II International Academic Research Congress , Antalya/Alanya, Turkey, p.267.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELMA TUFAN Et Al. }, title={Zihinsel Yetersizlikten Etkilenmiş Öğrencilere Tam Saatleri Ayırt Etme Becerisinin Öğretiminde Doğrudan Öğretim Modelinin Etkililiği}, congress name={II International Academic Research Congress}, city={Antalya/Alanya}, country={Turkey}, year={2017}, pages={267} }