Ş. İNĞEÇ Et Al. , "Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies p Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasıl yararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerine göre incelenmesi," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4831, 2016
İNĞEÇ, Ş. Et Al. 2016. Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies p Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasıl yararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerine göre incelenmesi. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3 , 4831.
İNĞEÇ, Ş., ERDEMİR, M., & TEKFİDAN, K., (2016). Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies p Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasıl yararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerine göre incelenmesi. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 4831.
İNĞEÇ, ŞEBNEM, MUSTAFA ERDEMİR, And KAMİLE TEKFİDAN. "Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies p Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasıl yararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerine göre incelenmesi," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 4831, 2016
İNĞEÇ, ŞEBNEM Et Al. "Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies p Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasıl yararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerine göre incelenmesi." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4831, 2016
İNĞEÇ, Ş. ERDEMİR, M. And TEKFİDAN, K. (2016) . "Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies p Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasıl yararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerine göre incelenmesi." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, p.4831.
@article{article, author={ŞEBNEM İNĞEÇ Et Al. }, title={Analysis of candidate teachers opinions on how to benefit from history of science in science education according to decision making strategies p Öğretmen adaylarının fen eğitiminde bilim tarihinden nasıl yararlanılacağına yönelik görüşlerinin karar verme stratejilerine göre incelenmesi}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2016, pages={4831} }