Z. Kılıç And S. GÜVEN, "Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi," 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Turkey, 2018
Kılıç, Z. And GÜVEN, S. 2018. Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi. 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Kars, Turkey).
Kılıç, Z., & GÜVEN, S., (2018). Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi . 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Turkey
Kılıç, Zeynep, And SEMRA GÜVEN. "Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi," 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Turkey, 2018
Kılıç, Zeynep And GÜVEN, SEMRA. "Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi." 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Turkey, 2018
Kılıç, Z. And GÜVEN, S. (2018) . "Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi." 6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Kars, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Zeynep Kılıç And author={SEMRA GÜVEN}, title={Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Anatomi ve Fizyoloji Dersindeki Başarı veTutumlarına Etkisi}, congress name={6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Kars}, country={Turkey}, year={2018}}