Ş. Ertem, "Piyano Eğitiminde Öğrenme Süreci ve Öğrenme Stratejileri Kullanmanın Yeri ve Önemi," Sanat Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-26, 2014
Ertem, Ş. 2014. Piyano Eğitiminde Öğrenme Süreci ve Öğrenme Stratejileri Kullanmanın Yeri ve Önemi. Sanat Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2 , 1-26.
Ertem, Ş., (2014). Piyano Eğitiminde Öğrenme Süreci ve Öğrenme Stratejileri Kullanmanın Yeri ve Önemi. Sanat Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, 1-26.
Ertem, ŞEHNAZ. "Piyano Eğitiminde Öğrenme Süreci ve Öğrenme Stratejileri Kullanmanın Yeri ve Önemi," Sanat Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, 1-26, 2014
Ertem, ŞEHNAZ. "Piyano Eğitiminde Öğrenme Süreci ve Öğrenme Stratejileri Kullanmanın Yeri ve Önemi." Sanat Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-26, 2014
Ertem, Ş. (2014) . "Piyano Eğitiminde Öğrenme Süreci ve Öğrenme Stratejileri Kullanmanın Yeri ve Önemi." Sanat Eğitimi Dergisi , vol.2, no.2, pp.1-26.
@article{article, author={ŞEHNAZ ERTEM}, title={Piyano Eğitiminde Öğrenme Süreci ve Öğrenme Stratejileri Kullanmanın Yeri ve Önemi}, journal={Sanat Eğitimi Dergisi}, year=2014, pages={1-26} }