G. YÜKSEL, "Ilkögretim ögrencilerinin gelisim alanları gelisim alanlarının isaretçisi olan ihtiyaçlar ve gelistirilmesi gereken beceriler Bu süreçte rehber ögretmenin islevleri Kuramsal bir inceleme," Milli Eğitim Dergisi , vol.159, no.159, pp.41-49, 2003
YÜKSEL, G. 2003. Ilkögretim ögrencilerinin gelisim alanları gelisim alanlarının isaretçisi olan ihtiyaçlar ve gelistirilmesi gereken beceriler Bu süreçte rehber ögretmenin islevleri Kuramsal bir inceleme. Milli Eğitim Dergisi , vol.159, no.159 , 41-49.
YÜKSEL, G., (2003). Ilkögretim ögrencilerinin gelisim alanları gelisim alanlarının isaretçisi olan ihtiyaçlar ve gelistirilmesi gereken beceriler Bu süreçte rehber ögretmenin islevleri Kuramsal bir inceleme. Milli Eğitim Dergisi , vol.159, no.159, 41-49.
YÜKSEL, GALİP. "Ilkögretim ögrencilerinin gelisim alanları gelisim alanlarının isaretçisi olan ihtiyaçlar ve gelistirilmesi gereken beceriler Bu süreçte rehber ögretmenin islevleri Kuramsal bir inceleme," Milli Eğitim Dergisi , vol.159, no.159, 41-49, 2003
YÜKSEL, GALİP. "Ilkögretim ögrencilerinin gelisim alanları gelisim alanlarının isaretçisi olan ihtiyaçlar ve gelistirilmesi gereken beceriler Bu süreçte rehber ögretmenin islevleri Kuramsal bir inceleme." Milli Eğitim Dergisi , vol.159, no.159, pp.41-49, 2003
YÜKSEL, G. (2003) . "Ilkögretim ögrencilerinin gelisim alanları gelisim alanlarının isaretçisi olan ihtiyaçlar ve gelistirilmesi gereken beceriler Bu süreçte rehber ögretmenin islevleri Kuramsal bir inceleme." Milli Eğitim Dergisi , vol.159, no.159, pp.41-49.
@article{article, author={GALİP YÜKSEL}, title={Ilkögretim ögrencilerinin gelisim alanları gelisim alanlarının isaretçisi olan ihtiyaçlar ve gelistirilmesi gereken beceriler Bu süreçte rehber ögretmenin islevleri Kuramsal bir inceleme}, journal={Milli Eğitim Dergisi}, year=2003, pages={41-49} }