H. Coşkun And A. Doğan, "Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi," Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2016
Coşkun, H. And Doğan, A. 2016. Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi. Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi .
Coşkun, H., & Doğan, A., (2016). Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi . Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi
Coşkun, Hilal, And ALEV ÇETİN. "Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi," Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2016
Coşkun, Hilal And Doğan, ALEV. "Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi." Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2016
Coşkun, H. And Doğan, A. (2016) . "Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi." Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={Hilal Coşkun And author={ALEV ÇETİN}, title={Teknoloji temelli otantik öğrenme aktivitelerinin öğrencilerin fene ve teknolojiye ilişkin görüşlerine etkisi}, congress name={Vııı. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2016}}