P. Şafak, "AZ GÖREN ÖĞRENCİLERE ELDELİ TOPLAMA ÖĞRETİMİNDE UYARLANMIŞ BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİ," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.27-48, 2007
Şafak, P. 2007. AZ GÖREN ÖĞRENCİLERE ELDELİ TOPLAMA ÖĞRETİMİNDE UYARLANMIŞ BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİ. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1 , 27-48.
Şafak, P., (2007). AZ GÖREN ÖĞRENCİLERE ELDELİ TOPLAMA ÖĞRETİMİNDE UYARLANMIŞ BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİ. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, 27-48.
Şafak, PINAR. "AZ GÖREN ÖĞRENCİLERE ELDELİ TOPLAMA ÖĞRETİMİNDE UYARLANMIŞ BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİ," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, 27-48, 2007
Şafak, PINAR. "AZ GÖREN ÖĞRENCİLERE ELDELİ TOPLAMA ÖĞRETİMİNDE UYARLANMIŞ BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİ." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.27-48, 2007
Şafak, P. (2007) . "AZ GÖREN ÖĞRENCİLERE ELDELİ TOPLAMA ÖĞRETİMİNDE UYARLANMIŞ BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİ." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.5, no.1, pp.27-48.
@article{article, author={PINAR ŞAFAK}, title={AZ GÖREN ÖĞRENCİLERE ELDELİ TOPLAMA ÖĞRETİMİNDE UYARLANMIŞ BASAMAKLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİSİ}, journal={Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2007, pages={27-48} }