B. Uluçay And S. GÜVEN, "Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching-JRET , vol.6, no.3, pp.252-266, 2017
Uluçay, B. And GÜVEN, S. 2017. Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching-JRET , vol.6, no.3 , 252-266.
Uluçay, B., & GÜVEN, S., (2017). Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching-JRET , vol.6, no.3, 252-266.
Uluçay, Burcu, And SEMRA GÜVEN. "Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching-JRET , vol.6, no.3, 252-266, 2017
Uluçay, Burcu And GÜVEN, SEMRA. "Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching-JRET , vol.6, no.3, pp.252-266, 2017
Uluçay, B. And GÜVEN, S. (2017) . "Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching-JRET , vol.6, no.3, pp.252-266.
@article{article, author={Burcu Uluçay And author={SEMRA GÜVEN}, title={Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education and Teaching-JRET}, year=2017, pages={252-266} }