D. KARDAŞ, "Türkçe Öğrenen Hırvat Öğrencilerin Dil Yanlışlarının Tipolojik Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi," In Yabancılara Türkçe Öğretimi – Dr. Erol Barın’a Armağan , Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, 2022, pp.113-129.
KARDAŞ, D. Türkçe Öğrenen Hırvat Öğrencilerin Dil Yanlışlarının Tipolojik Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi. 2022. In Yabancılara Türkçe Öğretimi – Dr. Erol Barın’a Armağan , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, 113-129.
KARDAŞ, D., (2022). Türkçe Öğrenen Hırvat Öğrencilerin Dil Yanlışlarının Tipolojik Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi. Yabancılara Türkçe Öğretimi – Dr. Erol Barın’a Armağan (pp.113-129), Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK.
KARDAŞ, DEMET. "Türkçe Öğrenen Hırvat Öğrencilerin Dil Yanlışlarının Tipolojik Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi." In Yabancılara Türkçe Öğretimi – Dr. Erol Barın’a Armağan , 113-129. Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, 2022
KARDAŞ, DEMET. "Türkçe Öğrenen Hırvat Öğrencilerin Dil Yanlışlarının Tipolojik Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi." Yabancılara Türkçe Öğretimi – Dr. Erol Barın’a Armağan , NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, 2022, pp.113-129.
KARDAŞ, D. (2022) "Türkçe Öğrenen Hırvat Öğrencilerin Dil Yanlışlarının Tipolojik Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi", Yabancılara Türkçe Öğretimi – Dr. Erol Barın’a Armağan . Ankara: NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK.
@bookchapter{bookchapter, author ={DEMET KARDAŞ}, chaptertitle={Türkçe Öğrenen Hırvat Öğrencilerin Dil Yanlışlarının Tipolojik Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi}, booktitle={ Yabancılara Türkçe Öğretimi – Dr. Erol Barın’a Armağan}, publisher={NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK}, city={Ankara},year={2022} }