Y. DİKMENLİ And T. ÇETİN, "Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.2, pp.133-143, 2017
DİKMENLİ, Y. And ÇETİN, T. 2017. Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.2 , 133-143.
DİKMENLİ, Y., & ÇETİN, T., (2017). Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.2, 133-143.
DİKMENLİ, YURDAL, And TURHAN ÇETİN. "Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.2, 133-143, 2017
DİKMENLİ, YURDAL And ÇETİN, TURHAN. "Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.2, pp.133-143, 2017
DİKMENLİ, Y. And ÇETİN, T. (2017) . "Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.3, no.2, pp.133-143.
@article{article, author={YURDAL DİKMENLİ And author={TURHAN ÇETİN}, title={Coğrafya Öğretmen Adaylarının Hindistan’a İlişkin Bilgi Düzeyleri}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={133-143} }