C. DÖNMEZ And B. ÇİFTÇİ, "TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi," Turkish Studies , vol.10, no.15, pp.235-254, 2015
DÖNMEZ, C. And ÇİFTÇİ, B. 2015. TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi. Turkish Studies , vol.10, no.15 , 235-254.
DÖNMEZ, C., & ÇİFTÇİ, B., (2015). TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi. Turkish Studies , vol.10, no.15, 235-254.
DÖNMEZ, CENGİZ, And BARIŞ ÇİFTÇİ. "TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi," Turkish Studies , vol.10, no.15, 235-254, 2015
DÖNMEZ, CENGİZ And ÇİFTÇİ, BARIŞ. "TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi." Turkish Studies , vol.10, no.15, pp.235-254, 2015
DÖNMEZ, C. And ÇİFTÇİ, B. (2015) . "TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi." Turkish Studies , vol.10, no.15, pp.235-254.
@article{article, author={CENGİZ DÖNMEZ And author={BARIŞ ÇİFTÇİ}, title={TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinde Harmanlanmış Öğrenme Yönteminin Akademik Başarı ve Tutuma Etkisi}, journal={Turkish Studies}, year=2015, pages={235-254} }