C. KARACA And M. A. OÇAK, "Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrencilerin bilişsel yüklerine etkisi," 11th International ComputerInstructional Technologies Symposium , 2017
KARACA, C. And OÇAK, M. A. 2017. Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrencilerin bilişsel yüklerine etkisi. 11th International ComputerInstructional Technologies Symposium .
KARACA, C., & OÇAK, M. A., (2017). Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrencilerin bilişsel yüklerine etkisi . 11th International ComputerInstructional Technologies Symposium
KARACA, CELAL, And MEHMET AKİF OCAK. "Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrencilerin bilişsel yüklerine etkisi," 11th International ComputerInstructional Technologies Symposium, 2017
KARACA, CELAL And OÇAK, MEHMET A. . "Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrencilerin bilişsel yüklerine etkisi." 11th International ComputerInstructional Technologies Symposium , 2017
KARACA, C. And OÇAK, M. A. (2017) . "Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrencilerin bilişsel yüklerine etkisi." 11th International ComputerInstructional Technologies Symposium .
@conferencepaper{conferencepaper, author={CELAL KARACA And author={MEHMET AKİF OCAK}, title={Ters yüz öğrenme modeliyle programlama eğitiminin öğrencilerin bilişsel yüklerine etkisi}, congress name={11th International ComputerInstructional Technologies Symposium}, city={}, country={}, year={2017}}