M. B. AYTAÇ And H. Ş. BİLGE, "Tele Pazarlama Verilerinin Birliktelik Kurallarıyla Ve Crısp Dm Yöntemiyle Analiz Edilmesi," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.25-39, 2013
AYTAÇ, M. B. And BİLGE, H. Ş. 2013. Tele Pazarlama Verilerinin Birliktelik Kurallarıyla Ve Crısp Dm Yöntemiyle Analiz Edilmesi. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2 , 25-39.
AYTAÇ, M. B., & BİLGE, H. Ş., (2013). Tele Pazarlama Verilerinin Birliktelik Kurallarıyla Ve Crısp Dm Yöntemiyle Analiz Edilmesi. Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, 25-39.
AYTAÇ, MUHAMMED, And HASAN ŞAKİR BİLGE. "Tele Pazarlama Verilerinin Birliktelik Kurallarıyla Ve Crısp Dm Yöntemiyle Analiz Edilmesi," Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, 25-39, 2013
AYTAÇ, MUHAMMED B. And BİLGE, HASAN Ş. . "Tele Pazarlama Verilerinin Birliktelik Kurallarıyla Ve Crısp Dm Yöntemiyle Analiz Edilmesi." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.25-39, 2013
AYTAÇ, M. B. And BİLGE, H. Ş. (2013) . "Tele Pazarlama Verilerinin Birliktelik Kurallarıyla Ve Crısp Dm Yöntemiyle Analiz Edilmesi." Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.5, no.2, pp.25-39.
@article{article, author={MUHAMMED BİLGEHAN AYTAÇ And author={HASAN ŞAKİR BİLGE}, title={Tele Pazarlama Verilerinin Birliktelik Kurallarıyla Ve Crısp Dm Yöntemiyle Analiz Edilmesi}, journal={Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2013, pages={25-39} }