M. T. ÜSTÜNDAĞ And T. GÜYER, "Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.501-523, 2017
ÜSTÜNDAĞ, M. T. And GÜYER, T. 2017. Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2 , 501-523.
ÜSTÜNDAĞ, M. T., & GÜYER, T., (2017). Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 501-523.
ÜSTÜNDAĞ, MUTLU, And TOLGA GÜYER. "Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 501-523, 2017
ÜSTÜNDAĞ, MUTLU T. And GÜYER, TOLGA. "Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.501-523, 2017
ÜSTÜNDAĞ, M. T. And GÜYER, T. (2017) . "Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.501-523.
@article{article, author={MUTLU TAHSİN ÜSTÜNDAĞ And author={TOLGA GÜYER}, title={Uyarlanmış Sosyal Etkileşim Araçlarının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sosyal Bulunuşluk Algılarına Etkisi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={501-523} }