M. PEKER And Y. DEDE, "Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometriye Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Farklılığı," Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.61-69, 2005
PEKER, M. And DEDE, Y. 2005. Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometriye Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Farklılığı. Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10 , 61-69.
PEKER, M., & DEDE, Y., (2005). Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometriye Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Farklılığı. Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, 61-69.
PEKER, MURAT, And YÜKSEL DEDE. "Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometriye Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Farklılığı," Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, 61-69, 2005
PEKER, MURAT And DEDE, YÜKSEL. "Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometriye Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Farklılığı." Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.61-69, 2005
PEKER, M. And DEDE, Y. (2005) . "Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometriye Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Farklılığı." Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, pp.61-69.
@article{article, author={MURAT PEKER And author={YÜKSEL DEDE}, title={Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometriye Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stillerine Göre Farklılığı}, journal={Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2005, pages={61-69} }