H. N. DURMUŞ ŞENYAPAR, "The Digital Transformation: The Forty Years of Marketing Communication Research," Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.197-229, 2024
DURMUŞ ŞENYAPAR, H. N. 2024. The Digital Transformation: The Forty Years of Marketing Communication Research. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1 , 197-229.
DURMUŞ ŞENYAPAR, H. N., (2024). The Digital Transformation: The Forty Years of Marketing Communication Research. Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 197-229.
DURMUŞ ŞENYAPAR, HAFİZE. "The Digital Transformation: The Forty Years of Marketing Communication Research," Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, 197-229, 2024
DURMUŞ ŞENYAPAR, HAFİZE N. . "The Digital Transformation: The Forty Years of Marketing Communication Research." Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.197-229, 2024
DURMUŞ ŞENYAPAR, H. N. (2024) . "The Digital Transformation: The Forty Years of Marketing Communication Research." Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.1, pp.197-229.
@article{article, author={HAFİZE NURGÜL DURMUŞ ŞENYAPAR}, title={The Digital Transformation: The Forty Years of Marketing Communication Research}, journal={Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={197-229} }