Ş. G. KARABAĞ, "Tarihsel Empati Becerisi: Öğretimi, Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi," In Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi, 2014, pp.137-143.
KARABAĞ, Ş. G. Tarihsel Empati Becerisi: Öğretimi, Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi. 2014. In Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, 137-143.
KARABAĞ, Ş. G., (2014). Tarihsel Empati Becerisi: Öğretimi, Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi. Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri (pp.137-143), İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
KARABAĞ, ŞERİFNAZ. "Tarihsel Empati Becerisi: Öğretimi, Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi." In Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , 137-143. İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi, 2014
KARABAĞ, ŞERİFNAZ G. . "Tarihsel Empati Becerisi: Öğretimi, Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi." Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , Yeni İnsan Yayınevi, 2014, pp.137-143.
KARABAĞ, Ş. G. (2014) "Tarihsel Empati Becerisi: Öğretimi, Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi", Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri . İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ŞERİFNAZ GÜLİN KARABAĞ}, chaptertitle={Tarihsel Empati Becerisi: Öğretimi, Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi}, booktitle={ Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri}, publisher={Yeni İnsan Yayınevi}, city={İstanbul},year={2014} }